تعمیر اینورتر ، درایو و سافت استارتر


مقدمه

تعمیر و نگهداری تجهیزات دوار الکترومغناطیسی شامل الکتروموتورهای مختلف، ژنراتورها و ترمزهای مغناطیسی به همراه کنترل کننده آنها یعنی درایو فرکانس متغیر یکی از نیازهای متعارف صنعتگران است. شناخت ساختمان داخلی، تجربه کافی در زمینه عیب یابی جهت جلوگیری از تکرار عیب و مهارت مناسب را نیاز دارد. قطعات مورد استفاده و روشهای انجام کار بایستی استاندارد و مطابق با استانداردهای نگهداری و تعمیر اینورتر (درایو فرکانس متغیر) باشد.

 تعویض قطعات اینورتر

مشاوره رایگان

موتور درایو علاوه بر فروش محصولات و خدمات طراحی الکتروموتور به کار تعمیر اینورتر (درایوهای فرکانس متغیر) نیز اشتغال دارد. ما به شما خیلی نزدیک هستیم. بخشی از تجربیات و اندوخته های علمی و فنی خود را در مقالات مان با شما به اشتراک گذاشته ایم. و بخشی دیگر نیز از طریق تماس تلفنی و مشاوره رایگان 5 دقیقه ای در اختیار شما قرار دارد. افراد و شرکتهای بسیاری از همین امکان استفاده کرده و مشکلات خود را مرتفع نموده اند.

ارزیابی هزینه تعمیر اینورتر

روش انجام کار تعمیر اینورتر

ما برای تعمیر اینورتر و سافت استارتر ابتدا مشاوره می دهیم، اگر مشکلی وجود دارد که به صورت تلفنی و بدون هزینه قابل رفع است با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. در صورتیکه مشکل شما از این طریق برطرف نشد ما به شما خیلی نزدیک هستیم.

آدرس ما: تهران، خیابان لاله زار، روبروی مسجد بزرگ لاله زار، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه دوم پلاک 22 تلفن: 40331927 و 40331967

آدرس فوق محل تحویل اینورتر (درایو) برای تعمیر است. ما طی چند ساعت و نهایتا دو روز ارزیابی های اولیه را بر روی اینورتر معیوب شما انجام داده و پیش فاکتور هزینه تعمیرات را با جزئیات کامل برای شما ارسال می کنیم. در صورتیکه تمایل داشتید کار تعمیر اینورتر و سرویس آن را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم. دپوی انبوه قطعات الکترونیک صنعتی و درایو به ما کمک می کند که برای تهیه قطعات معیوب از بازار یا خرید خارجی زمان زیادی صرف نکنیم. همچنین به دلیل حضور در بازار الکتریک، قطعات مورد نیاز به راحتی و با قیمت مناسب در دسترس هستند. لذا در کوتاه ترین زمان ممکن اینورتر شما را تعمیر کرده و در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تعمیر اینورتر

پروژه ها

  • طراحی و ساخت درایو کنترل برداری موتورهای القایی
  • طراحی و ساخت درایو 200 کیلووات موتور DC
  • طراحی و ساخت درایو موتور BLDC صنایع نظامی
  • طراحی و ساخت منابع تغذیه سوئیچینگ با دقت بسیار بالا در صنایع نظامی
  • تعمیر انواع اینورتر در توانهای مختلف، بوردهای صنعتی و سافت استارتر
  • .....

تعمیر اینورتر در برندهای مختلف

تا به حال صدها اینورتر از برندهای مختلف تعمیر کرده ایم تعدادی از برندهایی که اینورتر آنها را برای تعمیر پذیرفته ایم در ادامه آورده شده است.

 تعمیر اینورتر برندهای مختلف

در صورتیکه تمایل داشتید اینورتر خود را برای تعمیر بفرستید. اطلاعات تماس ما در ادامه آمده است. ملاحظه بفرمایید.

آدرس: تهران، خیابان لاله زار، روبروی مسجد بزرگ لاله زار، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه دوم، پلاک 22

تلفن: 40331927-021 و 40331967-021 و 09124309386