دستگاه آزمون سیم ملتهب



این دستگاه نیز از سری تجهیزات آزمون ایمنی استاندارد 1562-1 می باشد که با استفاده از آن سیستم های عایقی در مقابل حرارت و گرما بررسی می شوند.

دستگاه دارای یک واگن جهت نصب قطعه تحت آزمون می باشد. دارای دو حالت کنترل اتوماتیک و کنترل دستی می باشد و همچنین دارای تایمر زمان سنج جهت محاسبه زمان 30 Sec مطابق با استاندارد می باشد.

دستگاه آزمون سیم ملتهب

آزمونهای سیم ملتهب مربوط به بند 30 از استاندارد لوازم خانگی می باشد که در مورد مقاومت در برابر گرما و آتش مطرح شده است. بر اساس این بند از استاندارد قطعات بکار گرفته شده در تجهیزات لوازم خانگی با توجه به جریان وسیله و موقعیت قرارگیری قطعه در وسیله، بایستی تحمل دمایی تا 850 درجه سانتیگراد را به مدت 30 Sec داشته باشد و شعله ور نگردد. البته این دما می تواند 750 یا 650 درجه نیز باشد که توضیحات آن در بند مربوطه استاندارد آمده است.

جهت آزمون توسط این دستگاه، قطعه آزمون را در محل فک های مربوط نصب کرده و سپس دستگاه را روشن نموده و توسط پتانسیومتر مربوطه به دمای مورد نظر می رسانیم پس از ملتهب شدن سیم، قطعه تحت آزمون را با نیروی استاندارد به سطح سیم ملتهب می چسپانیم و تایمر زمان را روشن می کنیم. پس از گذشت 30 ثانیه نباید قطعه آتش گرفته و یا شعله بادوام رخ بدهد.

برای دریافت کاتالوگ دستگاه آزمون سیم ملتهب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ دستگاه آزمون سیم ملتهب

توجه:

کلیه دستگاه های تولیدی با گواهینامه کالیبراسیون معتبر عرضه می شود.