دستگاه مولتی تستر



دستگاه آزمون مولتی تستر اصلی ترین و مهم ترین دستگاه جهت آزمون های ایمنی لوازم خانگی بر اساس استاندارد ملی ایران ISIRI 1562-1 می باشد.

 

دستگاه آزمون مولتی تستر از 4 طبقه و بخش تشکیل شده است که در زیر به اختصار هر بخش توضیح داده می شود.

الف: بخش اندازه گیری توان و جریان حین کار

این قسمت جهت اندازه گیری و آزمون بند 10 استاندارد ملی ایران می باشد. در این قسمت توان و جریان الکتریکی مصرفی تجهیز تحت شرایط کار عادی اندازه گیری می شود. دستگاه دارای واریابل تنظیم ولتاژ بوده و امکان تنظیم ولتاژ از 0 تا 300 ولت را دارد. این بخش دارای واتمتر با قابلیت اندازه گیری جریان، توان،ضریب توان و ... می باشد.

دستگاه مولتی تستر

ب: بخش اندازه گیری جریان نشتی

این قسمت دارای میلی آمپرمتر دقیق جهت اندازه گیری جریان نشت الکتریکی قبل و بعد از قرارگیری نمونه در محفظه رطوبت می باشد. آزمون های این قسمت بر اساس بندهای 13 و 16 استاندارد ملی لوازم خانگی می باشد. دستگاه دارای قابلیت اندازه گیری جریان الکتریکی نشتی با دقت بسیار بالا می باشد.

ج: بخش آزمون استقامت الکتریکی

این بخش قابلیت اعمال ولتاژهای استقامت الکتریکی تا مقدار 3kV به همراه میلی آمپرمتر دقیق برای اندازه گیری و رویت جریان نشتی می باشد. آزمونهای این بخش بر اساس بندهای 13 و 16 استاندارد ملی لوازم خانگی قبل و بعد از قرارگیری نمونه در محفظه رطوبت می باشد.

د: بخش اندازه گیری مقاومت زمین

این قسمت دارای منبع تغذیه DC با ولتاژ 12V و جریان 25A می باشد که بر اساس بند 27 استاندارد ملی لوازم خانگی مقاومت بخش اتصال زمین تجهیز لوازم خانگی آزمون می شود.

جهت دریافت کاتالوگ دستگاه مولتی تستر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ دستگاه مولتی تستر

توجه:

کلیه دستگاه های تولیدی با گواهینامه کالیبراسیون معتبر عرضه می شود.