قیمت اتوماتیک پمپ (ست کنترل پمپ)

تاریخ بروزرسانی: 1399/08/06


توجه: برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

اتوماتیک پمپ آب (ست کنترل پمپ)

 اتوماتیک پمپ یا همان ست کنترل پمپ دستگاهی است که برای کنترل عملکرد پمپ ها استفاده می شود. این دستگاه با توجه به فشار آب دستور قطع و وصل پمپ را صادر می کند. این امر موجب می شود هنگامی که تمامی شیر ها بسته است و مصرف آب نداریم، برق ورودی پمپ قطع می شود. به همین صورت هنگامی که یکی از شیرها باز شود و مصرف آب داشته باشیم اتوماتیک پمپ فرمان وصل جریان برق ورودی پمپ وصل می شود و پمپ شروع به کار می کند. یکی از مهمترین قطعات داخل این دستگاه رله ی آن می باشد که هر چقدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قابلیت اطمینان و عمر وسیله بیشتر می شود.

موتوردرایو عرضه کننده چند مدل شناخته شده از اتوماتیک پمپ ها ( ست کنترل پمپ ) می باشد که مشخصات و تصویر هر کدام از آن ها را در ادامه می بینیم:

 

اتوماتیک پمپ استریم Stream PC-19A

 اتوماتیک پمپ استریم Stream PC-13A

 

اتوماتیک پمپ پنتاکس Pentax HIDROMATIC-H1

درباره مدل Stream PC-19a:

وقتی اتواتیک پمپ را به برق وصل می کنیم چراغ  سبز دستگاه روشن می شود و چراغ زرد رنگ نیز به نشانه اینکه پمپ به کار افتاده است روشن می شود. پمپ برای چند ثانیه به کار خود ادامه می دهد تا لوله ها پر شوند و به فشار مورد نظر برسند. اگر مشکلی در سیستم وجود داشته باشد چراغ قرمز آن به نشانه خطا روشن میشود. 

نکته: در شرایط خطا یکی از شیرها را باز کنید و کلید ری-استارت Restart را فشار داده و نگه دارید تا چراغ قرمز خاموش شود.

دستگاه اتوماتیک پمپ به گونه ای طراحی شده که تمام عملیات کنترل پمپ را به صورت خودکار انجام دهد. هنگامی که مشکلی در سیستم به وجود بیاید، مثل قطع آب، گرفتگی  لوله ها و... دستگاه اتوماتیک خرابی را شناسایی می کند و چراغ قرمز آن روشن می شود و همزمان یک سیگنال توقف به پمپ ارسال می شود که در عدم وجود آب دچار خرابی نشود. بعد از برطرف کردن خطا می توانید با فشردن کلید ری استارت به روشی که بالاتر گفتیم پمپ را دوباره راه اندازی کنید.

 

خطای اتوماتیک پمپ:

 

  

لیست قیمت

ردیف برند مدل ولتاژ(V) حداکثر فشار (bar) کلاس حفاظتی حداکثر جریان(A) حداکثر دمای آب (C˚) قیمت
1 stream PC-13A 220 10 IP65 10 60 تماس بگیرید
2 stream PC-19A 220 10 IP54 10 60 تماس بگیرید
3 pentax HIDROMATIC - H1 220 10 IP65 12 55 تماس بگیرید
4 pentax HIDRO TANK - H1 220 10 IP65 12 55 تماس بگیرید

لیست قیمت محصولات مرتبط