نیاز نوشتن

نوشتن پیوسته یک نیاز بشر بوده است تا مفاهیم را به دیگران انتقال دهد در این پست به نیاز نوشتن و ایجاد مطالب ارزشمند در فضای وب فارسی توجه شده است.

نیاز نوشتن

از سال ۸۶ وقایع روزانه زندگی ام را برای چند سال نوشتم پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد نوشته ام. هر روز کلی نامه اداری و گزارش فنی می نویسم. اما تا سال پیش در فضای مجازی چیزی منتشر نکرده بودم. یعنی احساس نیاز نمی کردم که چنین کاری را انجام دهم. اما چند ماهی است که احساس می کنم حرفهایی وجود دارد که باید گفته شود. فضای مجازی زبان فارسی کم حجم است. در تولید محتوا به زبان فارسی خیلی فقیر هستیم.

گهگاه با توجه به نیازم برای خرید محصولی خاص یا نیاز به اطلاعات پزشکی یا فنی، سعی در یافتن اطلاعات مورد نیاز در اینترنت کردم. اما هر چه بیشتر جستجو کردم کمتر یافتم. حتی در مورد نکات خرید مبلمان منزل هم چیز به درد به خوری در اینترنت یافت نمی شود. عمدتا در هر سایت و وبلاگ اطلاعات مشابهی دیده می شود که از روی هم کپی برداری شده است. به نظر من می توان و باید محتوا تولید کرد. چه این محتوا ترجمه مقالات و نوشته های زبانهای دیگر باشد و چه اینکه اطلاعات و تجربه های خودمان. من قصد دارم این کار را انجام دهم. و هدف من از ایجاد وبلاگ پیشین خودم به نشانیwww.motorhome.ir و ساخت این وبسایت دستیابی به این هدف یعنی نیاز نوشتن است.

نظرات کاربران

Responsive image
هادي
1395/09/12

درود به شرفت مهندس دقيقا دست گذاشتي رو درد اصلي سايتهاي ايراني يك مطلب واحد و كپي آن توسط ساير دوستان، دوست دارم اگر چه ناچيز ولي كمكتون كنم

Responsive image
محمدرسول کریمی(مدیر سایت)

هادی جان ممنون از لطفت.
من به صورت جدی و فقط با همین هدف وارد عرصه ایجاد محتوا شدم اطلاعاتی داشتم و فکر می کردم که احتمالا در فضای وب فارسی مشابه ندارند. این اطلاعات را عرضه کردم و تا حدودی با استقبال مواجه شد. برنامه کاری ام ادامه دادن همین روال است. اما با مشغله ای که به عنوان مدیر طراحی الکتریکی شرکت الکتروژن دارم قطعا ایجاد محتوا به کندی انجام می گیرد. شما هم می توانید به من کمک کنید اگر توانایی در زمینه کاری ما (الکتروموتور و درایو) دارید میتوانید مقاله ترجمه کنید یا در غیر اینصورت به نشر مطالب کمک کنید.

نظر خود را ثبت نمایید

CAPTCHA code